fredag, november 17, 2006

Produktionsmöte goes favorit i repris

Då var det dags igen! Efter en premiärföreställning måste skådisarna få ladda ur/ladda om. Även om jag inte varit med i den här uppsättningen (Dracula) är jag bjuden till det som kallas "Produktionsmöte" ikväll hos Todi (a.k.a. Van Helsing i pjäsen).
Produktionsmöte är egentligen bara ett täcknamn för skådespelare och andra inblandade att få samlas, supa till och snacka en massa strunt. Det blir oftast en jättehärlig stämning och alla är på bra humör.

På min hemmaplan har vi haft väldigt bra produktionsmöten. Senast var nog efter "En Julsaga", men det var ju för två år sedan?? Hjälp vad tiden går. Fast, det är klart, fester som liknat produktionsmöten har jag ju varit på under de två åren som gått! :)

Nu ska jag sy på mitt namn på min ovve. Hoppas det blir bra!
Over and out, for now. Puss till Svante!

Inga kommentarer: