onsdag, november 01, 2006

Titta ut, titta ut en minut

Onsdag morgon.
(Lagom kul. Mitt i veckan. Torsdag och fredag kommer vara piss.)
Trött som en sengångare sliter jag mig långsamt upp ur sängen efter att ha tryckt på snooze tre gånger.
(Åh, vad skönt det vore att sova en liten stund till.)
Det är dags att kliva in i duschen.
(Nej, jag vill inte. Det kommer att bli så kallt när jag kliver ur duschen.)
Men först måste jag plocka fram de kläder jag ska ha på mig under resten av dagen.
(Kanske skulle man plocka fram långkalsongerna?)
Jag kastar en blick mot fönstret för att kolla in vädret.
(Jag orkar inte med mer regn. Jävla skitvä... MEN.... VA!???)
Som slagen av blixten spärrar jag upp ögonen, plötsligt klarvaken. Den syn jag möttes av var ingen mindre än:



Nu blir det jullåtar på mp3:n! :D

4 kommentarer:

M. Mützell sa...

HAhah! I know the feeling! Typ min reaktion när jag vaknade imorse också ;D;D Det blir ju åtmindstone ljusare :)

Love // M <3

Anonym sa...

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! :D

:D

Pussokrma

Anonym sa...

hahaha! ALLAS bloggar handlar om samma sak. fast du är extraordinary för du har världens humor . love it! längtar tills vi ses! puss puss

Spillersill sa...

vist var det bus kuligt å underbara snö dagar där ett tag :D kan ju inte bli underbarare!