tisdag, november 28, 2006

Att blogga, eller att inte blogga

Det blir inte så mycket gjort på bloggfronten just nu.
Till mina trogna läsare vill jag be om ursäkt för stunder av bloggtorka!

Ursäkt? Nja. Jag kan ju försöka bortförklara mig.
Tiden räcker inte alltid. Både i går och idag var väldigt långa dagar. Helgen var totalt cp (fullständig redogörelse för min Lund-weekend dyker upp under veckan MED bilder!) och skolan ger mig ständigt nya uppgifter.

För att inte tala om Svante. Jag vet inte vad det är med den killen, men jag får aldrig nog! =D Hjärtat slog många extra slag när han sprang ikapp mig när jag skulle gå till bussen vid 22. Bara för att hinna säga hej då på ett mer personligt sätt.

3 kommentarer:

Spillersill sa...

Alla bloggar har varit min räddning på tråkiga måndagar,, det gäller att ALLA bättrara sig på den fronten!!!

Svante Hedström sa...

Klockan är sent. Jag ska gå och lägga mig, men det är ensamt. Jag saknar dig.

Anonym sa...

Håller med Spillersill... Jga har verkligen väntat, du får skärpa dig, JILL!!!! :D :D :D