torsdag, februari 23, 2006

Strunt samma

Äh, jag vet inte riktigt om jag ville säga något speciellt.
Egentligen är jag bara väldigt irriterad. Girl-stuff. Om jag läser gårdagens blogg om plåtlådan blir jag på ett lite bättre humör. (Kolla! Jag fixade faktiskt att länka till den också! :D Tjoho!) Jag fick två helsnygga toppar och ett par jeans av mamma idag. Hon är så snäll så jag vet inte hur jag någonsin ska kunna återgälda henne. Jag har ju jättetaskig ekonomi och både hon och pappa hjälper mig nu, eftersom de bara vill att jag ska vara glad. Jag är verkligen glad! :P
Titta! Bara sådär så har det vänt från "väldigt irriterad" till "verkligen glad". De bekymmer jag har är ju ingenting om jag tänker efter. För vad som än händer finns de där tokstollarna som jag kallar familj kvar.

1 kommentar:

Anonym sa...

La la laaaaa! OwiieeeoooOOOoooo!!!!
Jag erh enn tokstålle. Enn femtedels familj ehr jak. Sanningen. Ock jak kann ritta och hjula fast bara ått et håll. Jag gilar even saltlakktitts men inte köttbittar.

*Krammar om deg*