tisdag, februari 28, 2006

Jills önskelista julen 1998

  1. Verktyg och färg till torrnålstryck
  2. Tre par damasker (helst lila)
  3. Torrmjölk, 18 liter
  4. "Ninja" nybörjarutrustning (OBS! Den med kaststjärnor och svärd)
  5. Slöja som muslimska kvinnor bär
  6. Vit kista 175x50 cm
  7. Bo Landins senaste videor: "Bo Landin och Ekorrarna", "Bo Landin i fjällen", "Bo Landin äter insekter"
  8. Vapenlicens
  9. Ståbas
  10. Rabattkort hos Rimséns färg
  11. Plasttights (helst gula, orange går också bra)

OBS! Jag har inte skrivit sakerna i ordning!

Jag skrev inte den här listan när jag var 11år gammal. Det var någon annan som gjorde det. Så här knasig var (och ÄR) min storasyster Malin. Det går inte att göra något åt. Inga operationer skulle kunna hjälpa henne och mentalsjukhusen vägrar ta emot henne.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Moahahahahahahahah!!!!!
Så mycket roligare den ter sig så här 8 år senare.
*Ligger på golvet på jobbet och skrattar med tårarna sprutnade* Du ska få en ny lista av mig. Så slipper du skriva en nästa månad.

Jills födelsedagsönskelista 2006

1. Kottar, ca 42 st. Inklusive frön(Alltså inga färdigätna)
2. Näsklämma för badhus
3. Årskort på Fotevikens Museum
4. Elchocker
5. Min kropp avgjuten i Jell-o.
6. Torskrom (Färsk eller fryst spelar ingen roll)
7. Svarta saker
8. Talk
7. Bolivias flagga
8. Pernilla Wahlgrens memoarer "Lyckliga jag".

Tillägg kan ske.

Ps. Jag har köpt en bok om skelett.

Anonym sa...

Som du nog förstår önskar du dig alltså två saker lika mycket. Därav dubbelåttan.

Ps.2 Det gick åt 20 kilo kryddor när Karl XII:e balsamerades samt en stor mängd franskt brännvin. Inälvorna lade man i en låda under huvudkudden men hjärtat satte man tillbaka på sin rätta plats. Benen band man ihop för att han inte skulle "gå igen".

Anonym sa...

Påpekande
Är det bara jag och en till person som varit inne på din sida? Om inte. Varför skriver ingen reaktioner? Nu har jag banat väg och satt ribban. Sjukare än så här kan det väl inte bli. Eller?

Stå på er vänner till mellansystern. Skriv. Jag tror på er. Ta första steget. Visa mig vägen la la laaaaaa. En känsla och jag litar på eeeer. OoooåååååÅ! *Brister ut i sång*