måndag, mars 13, 2006

Bara så där.

Vad var det här för skitdag? Visst, psykologin var jättekul, men sen var det bara nedförsbacke. =( Jag kände att arbetsbördan helt plötsligt var enorm och allt kom på en gång. Genteknik, matte, psykologi, projektarbete, biologi och kemi. För att inte prata om samhällskunskapen! Den kommer att bli min undergång. Det var idag det började.

Jag har haft svårigheter med historia och samhällskunskap under gymnasietiden. På högstadiet var det inga problem alls. Jag tror att min lärare hatar mig. Hon gör nog det! Nu när ShA skulle återupptagas efter ett års uppehåll tänkte jag verkligen visa vad jag går för och höja mitt G till ett VG. Nice try, asshole! Platt fall. Det var ju bara morsning och goodbye. Hon hatar mig fortfarande! Nu är hoppet helt borta. Måndagar och torsdagar är numera mina gråa moln av oro. De dagar då samhällskunskap står på schemat.

Idag vet jag inte vad jag ska kalla min reaktion för. Jag kunde knappt andas innan lektionen skulle börja och sedan kom tårarna. Jag klarar inte av samhällskunskapen. Vännerna tyckte att jag skulle åka hem och göra de andra läxorna som trycker ner mig just nu. Så fick det bli.

Hur fan ska resten av perioden gå om den är så här redan nu? :'(

2 kommentarer:

Polly vill ha kex! sa...

Härrda ut. Dett ehr bare skittlite kvar nü. Varr inhe orrroligg. Ock tenk på att jak tyker omm dig. Min lilla syster. Tenk even på de vitta kepsarna med venernas autograffer. Och parrtajandet efterått. Champagne och serpentinner och lövkledde bondvagnar. Och gresfläckar från Socialparken. Livvet blir bra. Tenk på dett!

Anonym sa...

Ha!
Nu vet jag vad du ska få av mig i födelsedagspresent. Jag har hittat en sida med typiska "Malinsaker". Du kommer att få något från utlandet. Tänk på det.

Idag har jag skaffat mig ett par skitlånga träningsbyxor. Svarta, coola Nike. Ska spontansy upp dem senare under dagen. Och så köpte jag en träningströja. Jag ser ut som värsta ninjan i de där kläderna.
HAAAJAAAA!!! *Gör ett superhäftigt karateslag*