lördag, mars 04, 2006

Irritationsmoment och FK's

Vad i helvete ska man hålla på och gissa folks ålder hela tiden? Nästan alla (killar) jag har träffat när jag har festat har bett mig gissa deras ålder! För det första bryr jag mig inte ett skit om dem över huvud taget. Namn på sin höjd är vad jag vill höra. (Ja, det kan låta trångsynt, men jag är inte intresserad av fulla drägg.) Och för det andra så fattar jag inte vad problemet är? Var för ska jag gissa? Så de får veta varför jag dansade med dem (eftersom jag trodde att de var lika gamla/yngre än vad de var)? En ålder är bara siffror, den säger ingenting om ens mentalitet. Man är den man är och inget mer. Åldern går inte att ändra. Puckon.

Min FK (festkompis) och jag röjde järnet igår. Först kom vi hem till min storasyster i stan och åt middag och drack vin. Innan jag och Amanda gick ut slängde vi ihop några drinkar med hennes födelsedagssprit. ("Men det är ju starksprit Amanda!!" *säges med en högst chockerad stämma* ;) "Det är ju starksprit!")
Nu var det ju så här att min kära FK inte festat så extremt mycket tidigare. Nu pratade vi om 3 glas vin, 3 groggar samt de 2 drinkar vi tog på plats. Vingligt och fnissigt kan vi nog sammanfatta partykvällen! Hon råkade ut för ett plåster, men annars var kvällen väldigt bra. Jag behövde "shaka min booty" (som en viss FK skulle sagt). ROCK ON! ;D

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra sammanfattningen av kvällen ;) Men du glömde faktiskt nämna att du sjöng en Carola låt på karaoke, och du var grym, med tanke på vissa andra fulla människor som var uppe och sjöng ;p Och jag måste bara säga att du även glömde det bästa på hela kvällen ju, korvgubbarna:p
Kram på dig:D