torsdag, mars 23, 2006

Skrattfaktor: Hög

Hej. Jag har en kompis. Han heter Sixten. Sixten är en daggmask. Sixten är så här stor: *visar mellan pekfingrarna ca 10 cm* En dag sa jag till Sixten: Men Sixten, vad har du gjort? Då sa Sixten: Jag har ätit upp allt kål i hela Rimbo!

Hej. Jag har en kompis. Han heter Sixten. Sixten är en daggmask. Sixten är så här stor: *visar mellan pekfingrarna ca 20 cm* En dag sa jag till Sixten: Men Sixten, VAD har du gjort? Då sa Sixten: Jag har ätit upp allt kål i hela Norrtälje kommun!

Hej. Jag har en kompis. Han heter Sixten. Sixten är en daggmask. Sixten är så häär stor: *visar mellan pekfingrarna ca 30 cm* En dag sa jag till Sixten: Men Sixten, VAD har du gjort? Då sa Sixten: Jag har ätit upp allt kål i hela Uppland!

Hej. Jag har en kompis. Han heter Sixten. Sixten är en daggmask. Sixten är så häär stor: *visar mellan pekfingrarna ca 40 cm* En dag sa jag till Sixten: Men Sixten, VAD har du gjort? Då sa Sixten: Jag har ätit upp allt kål i hela Svealand!

Hej. Jag har en kompis. Han heter Sixten. Sixten är en daggmask. Sixten är så HÄR stor: *visar mellan pekfingrarna ca 60 cm* En dag sa jag till Sixten: Men Sixten, VAD har du gjort? Då sa Sixten: Jag har ätit upp allt kål i hela Sverige!

Hej. Jag har en kompis. Han heter Sixten. Sixten är en daggmask. Sixten är så HÄR stor: *visar mellan pekfingrarna ca 80 cm* En dag sa jag till Sixten: Men Sixten, VAD har du gjort? Då sa Sixten: Jag har ätit upp allt kål i hela Norden!

Hej. Jag har en kompis. Han heter Sixten. Sixten är en daggmask. Sixten är så HÄÄÄR stor: *visar mellan pekfingrarna ca 1 m* En dag sa jag till Sixten: Men Sixten, VAD har du gjort? Då sa Sixten: Jag har ätit upp allt kål i hela Europa!

Hej. Jag har en kompis. Han heter Sixten. Sixten är en daggmask. Sixten är så HÄÄÄR stor: *visar mellan pekfingrarna ca 1,5 m* En dag sa jag till Sixten: Men Sixten, VAD har du gjort? Då sa Sixten: Jag har ätit upp allt kål i hela världen!

Hej. Jag har en kompis. Han heter Sixten. Sixten är en daggmask. Sixten är så HÄÄÄÄÄR stor: *visar så långt armarna räcker* En dag sa jag till Sixten: Men Sixten, VAD har du gjort? Då sa Sixten: Jag har ätit upp allt kål i hela universum!

Hej. Jag har en kompis. Han heter Sixten. Sixten är en daggmask. Sixten är så här stor: *visar mellan pekfingrarna ca 10 cm* En dag sa jag till Sixten: Men Sixten, vad har du gjort? Då sa Sixten: Jag har spytt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Psycho!
Det märks att vi är släkt. Se inte det här som ett beundrarbrev utan mer som ett godkännande av galenskap från en knäppis till en annan. Välkommen till klubben.

Ps 1. Jag åt hallonpaj på Slottet i tisdags.

PLS 2. Jag har en bag-in-box.

Pc 3. En gång spydde jag på familjen Hassans ytterdörr.

Cd 3. Rom