söndag, mars 19, 2006

Summering av festen

Okej. Det där var både kul och inte kul. Gårdagens tjejkväll (där två killar även deltog lite längre fram) blev helt flippad. Alla var fulla. Riktigt fulla. Även jag.

Lisa pratade tyska och klippte mitt hår, Malin var hemma-DJ och schlagerdrottning, Sofia skrattade åt alla fyllerister och var fyllechaffis till Lisa, Anna berättade om London och orkade inte le, Emma skrattade och hade Björn Kellman som schlagerfavorit, Henkan var sig själv och var måttligt schlagerintresserad, Peter hade keps och lekte med mobilen.
Jag sprang runt med mobilkameran mellan 22:25 och 23:15. Det blev närmare 30 bilder där motivet är tydligt framträdande.

Ungefär när lördag mötte söndag var det en viss dam som inte mådde toppen. Hon mådde jättedåligt. Helvete att det skulle sitta i så länge då! Jag har just börjat bli människa igen och har för första gången i mitt liv haft en ordentlig baksmälla.

Inga kommentarer: