fredag, mars 17, 2006

Problemfronten

Hela helgen har kukat ihop sig, som Peter skulle ha sagt. Jag sitter just nu och jobbar med det viktigaste skolarbetet jag haft so far. En fredag! Imorgon ska jag gå upp tidigt, åka till Norrtälje, söka jobb, bowla, träffa Emma och ha schlagerkväll med ett gäng tjejer. Söndagen består av att åka och fira min kusin som nyss fyllt 30.

Jag skulle helst av allt bara ligga i sängen och kolla på film, spela Zelda och tänka.
Tänka, förresten. Det är så himla skönt. Man är aldrig ensam. Man har alltid sina tankar. For better or worse. Jag är lite rädd ändå. Jag tror att jag tänker för mycket. Det händer att jag tänker så mycket att jag blir rädd att jag ska tappa förståndet. (Det heter förresten lyssofobi. Det betyder rädsla för att bli galen.)

Inga kommentarer: