söndag, mars 05, 2006

Dåliga ovanor

För det första är ordet "Dåliga" i rubriken väldigt överflödigt. Ovanor är väl alltid dåliga? Jaja, för att stilla mitt behov av att skriva i brist på msn-sällskap tänkte jag delge er några av mina "dåliga ovanor":
  • Jag lägger smutsiga strumpor på bordet (orsaken till denna blogg)
  • Jag måste alltid kolla på det som hamnat i vad jag snytit mig i
  • Jag sover jättelänge om jag inte har något annat för mig
  • Jag har en tendens att göra av med pengar innan jag ens fått dem
  • Jag skjuter upp allt jag inte behöver/vill/orkar göra på en gång
  • Jag låter mitt humör gå ut över andra (oftast syrran)
  • Jag har många tvångstankar
Det får vara nog med självutlämnande för den här gången.

1 kommentar:

Anonym sa...

MEN LILLA LADY STARDUCK...
Detta min vän, kallas dåliga VANOR!
:P

Hahaha!
Kärlek // M