måndag, mars 20, 2006

Lite tankar i vardagen

I matsalen säger Linnea:
- Vad ska jag göra med mitt liv?
Cecilia svarar:
- Lev det!

Mycket intelligent. Jag ska göra så. Oj, vad jag ska leva! Jag går mot en ljus framtid och mitt liv kommer att bli bra! Jag har alla förutsättningar som finns för att lyckas med det jag vill.
Ni som inte vill uppfatta mig som narcissistisk/egocentrisk/knäpp/whatever ska inte fortsätta läsa det som följer!

Jag är snygg. Väldigt snygg. Tack till mina föräldrar för de generna! :D Jag är rolig och intelligent. Jag är allmänbildad på de flesta områden och ser världen med en evig optimism. Jag är omtänksam och vänlig. Det bästa med mig är att jag kan lyssna och ge råd eller vägledning då det behövs. Jag tror på mig själv!
(Ja, har du läst det här ändå hoppas jag att du är en så pass god vän till mig så att du tar det på rätt sätt! :D Jag har nämligen pratat om affirmationer på psykologin idag.)

Inga kommentarer: