tisdag, december 02, 2008

Den dum-smarta blondinen

Ibland kläcker jag bara ur mig så himla knasiga saker. En mening som man kanske inte hör så ofta är "Åh! Jag hade lock för örat som jag inte visste om, men det släppte när jag ylade." Jag fick sällskapet att skratta och det bjuder jag på, för jag hörde ju själv hur knäppt det blev. Att låtsas vara en dum blondin passar mig perfekt. Jag är ju inte helt bakom flötet, med tanke på hur skolan funkar, men i underhållande syfte har jag inga problem att spela lite på min karaktär.
Andra gånger är jag faktiskt lite småpuckad. Som nyss, när jag satt och laddade ned James Blunts "Back to Bedlam" och tänkte lyssna på den första låten. Den hackar som fan och jag blir sur för att ha laddat ned en dålig fil, tills jag kommer på att jag laddar ned torrents... DUH! Filen inte är klar, utan bara vissa fragment av den. Så kan det gå, när inte flygbältet är på! :P

Inga kommentarer: