söndag, december 21, 2008

Knasbollar!

Julklappsbyte med Galningarna.
"BAKA BAKA PEPPARKAKA!"
Ibland tänker jag och Marcus för lika när det gäller presenter. Jag gav två roliga muggar (good morning/bad morning) till Carro och fick likadana av Marcus! :D Av Carro fick jag, passande nog, boken "Korkade vita män" ;) Maja gav mig jättegoda hemgjorda kolor i fyra olika smaker.
En snabb sväng till Centralvägen för julklappsbyte med storasyster. Jag fick ett par blingiga stjärnörhängen och en "Tengu" (liten USB-pryl som mimar och reagerar på ljud i omgivningen).
Imorrn ska det arbetas för första gången på säsongen. Lidingö, here I come! :)

2 kommentarer:

Jenny sa...

När ska vi byta julklappar? :(
Kram kram

Lady Starduck sa...

Hmm.. kanske den 26:e när jag kommer hem från Norrköping!? :D
Kramar!