tisdag, december 09, 2008

Samtal med T och J

Vad är det för fel på killar? Kan det verkligen vara fel på dem allihop? Enough. I give up.
Efter att återigen ha "dissat" T via sms ringde han upp mig (eftersom han pajat mobilen och inte kunde läsa texten). Killen berättar lite om helgens eskapader och tycker att det var tråkigt att jag är en så upptagen tjej (vilket jag faktiskt är) just nu. Han sade att jag måste låta honom ta ut mig, så han kan "uppvakta" mig som en gentleman. Vem säger sånt? Damn, vad jag måste ha dansat bra... Vi lär ju inte kunna undgå varandra på tentapuben iaf.
Det närmade sig stängningsdags (för mig och Johanna) i skolans datorsal vid 16, men jag loggade in på msn. En gammal teatervän, som jag inte snackat med på evigheter säger hej och kollar läget. Fine, tänker jag. Tills det börjar hintas om att "hitta på något mysigt ihop" och alldeles för många flirtsmileys dyker upp. Efter att ha ställt grabben mot väggen undrar han om han ska vara ärlig. Ska man inte alltid vara det? Ärligheten leder till påståendet: "Jag vill ha långt och skönt sex med dig". GAAAAHHH! Jag avböjer lite fint, loggar ut och går hemåt.
Vad är det för FEL på killar!? Nog för att det är lite småkul ibland, men just nu är det bara absurt. Det var för många på listan redan innan det här.
Jag är bara en liten flicka med ett stort hjärta, som vill ge och få kärlek. Den här världen är så konstig.

P.S. Idag höll jag nästan på att avsluta min del av pakten med fröken Palm. Getting closer. Skratta eller gråta? Snart vet vi.

2 kommentarer:

Caroline sa...

SJUHUUUKT!

TodiGreen sa...

omg omg omg :O det finns en hel del skumma grabbar ;) *puss&kram*