söndag, december 14, 2008

Hihi!

JulpHesten på kemi alltså. Vilken grej.
Efter lite MD-rep bar det av till Dragskåpet för glögg och mingel. Själva sittningen var trevlig och julmaten var god. Vi gycklade en massa gånger och allt klaffade. MD lade beslag på handikapptoaletten för att tacka varandra för det gångna året. Varm och blött.
Tillbaka ute i mer syrerik miljö passade jag på att dansa och snacka med en himla massa människor. Jag dansade med den snyggaste killen på stället och det tog inte lång tid innan vi stod i ett hörn och hånglade. Sjukt bra avslutning på kvällen.

Idag pratade vi lite på facebook och vi lär nog ses i veckan.
- Fjärilar -
Annars har jag hälsat på familjen i Rimbo under eftermiddagen/kvällen. Jag tänkte att jag lika gärna kunde vara bakis och overksam där, där jag får mat serverad, än hemma i Roslagstull, där jag får fixa mitt eget käk! ;)

Inga kommentarer: