lördag, december 06, 2008

Perfect December

Åh, vad allt bara känns bra just nu! :D
Igår var jag som sagt på Max och Ronjas gemensamma födelsedagsfest. Jag fick kramas så himla mycket. Söta fyllis-Adde tyckte att vi ägde upp hela kemisektionen på dansgolvet (och jag kan inte mer än hålla med)! ;) Jag kom hem en stund efter 4 (och hur fan gick det till, eftersom de stängde vid 3?) och bestämde mig för "sova skiten ur lördagen". Jag vaknade runt 13 och sträckte på mig i världens bästa säng innan det var dags för en vända till bolaget.
Lördagslyx med Snickerslatte från Coffeehouse by George. Himmelriket i en take away-mugg! :D En paj till lunch (eller vad man nu ska kalla det) och massa Gessle-musik som underhållning. Snart ska jag göra mig i ordning för kvällens fest hos Todi i Norrtälje. Tjejkväll med tema "Rosa". Funderade på att ha på mig MD-ovven, men folk hade inte fattat grejen. Jag hittar nog på något! ;) Det blir garanterat rödvin och julmust ikväll!

Inga kommentarer: