tisdag, december 16, 2008

En dum idé

Till en början visste jag inte var jag skulle lägga den. Min överläpp tyckte att det kändes jättekonstigt och jag skrattade lite. Efter en kort stund började det att svida lite. Jag flyttade den till den andra sidan för att jämna ut skillnaden. En minut senare vred jag på huvudet lite för snabbt. Oj, vad det snurrade. Jag försökte resa på mig, men då snurrade allt bara ännu mer. Det kändes som att det enda rätta var att ta ut den, vilket jag också gjorde. Kallsvetten och yrseln satt kvar i nästan 10 minuter. Jag drack vatten för att minska koncentrationen och till slut fanns bara minnet kvar av den konstiga känslan.

Så gick det till när jag fick för mig att ta en snus med Kalle och Emil i tentaperioden.

1 kommentar:

Caroline sa...

HAHAHAHAHAHA!!!
JAG ÄR INTE ENSAM!
du är äldre än jag va när ja provade snus (typ fem veckor sen...) puss