måndag, december 29, 2008

Think fast, move faster

Jag fick ventilera mig lite med Sofia igår, vilket kändes skönt. Allt tar sin tid, så man får väl ge det tid. Det är bara en så mysko känsla. Eller, så många mysko känslor. (Vad snäll du är!)
Idag och imorgon ska jag jobba, sen är det dags att fira in det nya året med glitter och glamour hos fröken Palm. (Vad pladdrar jag om egentligen?) Just nu har jag trasslat till det för mig, men det löser sig alltid på ett eller annat sätt. Jag har nog tid att tänka. Och känna. (Annars skulle du ju kunna komma hit när som helst egentligen.)

Can't you help me as I'm starting to burn (all alone)
Too many doses and I'm starting to get an attraction
My confidence is leaving me on my own (all alone)
No one can save me and you know I don't want the attention

Inga kommentarer: