tisdag, december 30, 2008

Prioriteringar

Jag är ju lite rolig också.
Jag åkte till Norra Station för att handla efter jobbet. Först till Systemet och sedan till PrisXtra. Kvitto #1: 332 kr. Kvitto #2: 27,80 kr. Ehe. Nu tog jag visserligen i lite på bolaget och köpte även saker som jag ska ha i framtiden och inte bara imorgon. På PrisXtra köpte jag bara juice och risgrynsgröt, så det var inte direkt representativt för mina normala inköp. ^^
Imorgon fyller farmor 80 år och vi ska äta middag med henne och delar av släkten. Därefter skjutsar Pappa mig och Ann till Edsbro, där Bergman plockar upp oss och kör till Rimbo. Festen hålls hos fröken Palm (om vederbörande slutar upp med att kräkas! =/ Get well soon!). Taggad? Like a motherfucker! :D

1 kommentar:

Caroline sa...

Jajemen! Fuck yeah! (Bokstavligt talat.)