måndag, december 15, 2008

Working nine to nine...

Idag har det tentapluggats big time. Jag trillade in strax efter 9 och pluggandet drog igång. Analytisk kemi 2 för hela slanten. Tentan är på onsdag. Lunch runt 12, som vanligt. Tillsammans med Kalle, Johanna, Emil, Jocke och Stefan tog jag upp arbetet igen någon gång vid 13 efter att ha scoutat nya hörlurar på webhallens hemsida. Funderar på Skullcandy's svart-guldiga. Ungefär as gorgeous as it gets! :D
Vi bytte från Fylke till Draget vid 16. Mera ex-tentor. Jag fick sällskap av Rikard för att köpa middag och när vi träffade lite folk på vägen stannade vi på en refug och snackade. Knasigt, men kul. Vid 20-ish började pluggkänslan att försvinna totalt och jag kommenterade mest Kalles flipperspelande mot slutet. Jag köpte en yoghurt och gick hem. Nu är det bara att hoppa ned i sängen igen.
Har för övrigt fått en sms-puss idag... och jag muppade ur så att de andra skrattade åt min spontan-glädje. But I have a feeling. ^^

Inga kommentarer: