onsdag, december 10, 2008

En onsdag i tentapluggandets anda

Vilken dag. Flaggorna vajade, orkestrar spelade, osv.
Skämt åsido. Jag sov länge, pluggade effektivt och hade roligt.
Mina hörlurar är, till min stora besvikelse, trasiga igen. Nu ser jag ingen annan utväg än att köpa nya. Jag pluggade i Draget, snackade med lite blandat folk och det rullade på rätt bra tills det var dags för lunch. Kyckling- och mangosoppa. Mums! I make.
Tillsammans med Kalle och Emil drog jag till Fylke och pumpade kärnkemi. Emil pluggade El-, mät- och reglerteknik. Kalle pluggade franska. Lovely combination. Jag fixade fikapaus åt oss vid 14:30. Sleven-kaffe ftw! :D
MD-rep vid 17. Det var stinnt som fan och många roliga idéer dök upp. Jag och Sofia åt pizza med Christian innan vi gick hem till mig för att kolla på örhängen. När de hade gått passade jag på att göra en räk- och kantarellpaj inför morgondagens knytis med MD09.

Elliot Minor kan för övrigt vara det bästa som hänt mig på länge. Skate-punk-rock är helt och hållet min grej. Jag anser mig vara en allätare i musikdjungeln, men det är gitarrer med en grabbstämma eller två som ger mig gåshud. Påminner lite om Foo Fighters, Avenged Sevenfold, Skillet, Faktion, Seether, osv. I love!

1 kommentar:

Melinda sa...

Va kul vi ska ha på nyår :D längtar verkligen dit ! För du ska med dit va hoppas jag ? :) tyckte jag hörde det <3