söndag, december 21, 2008

Welcome to my life

Under gårdagen hann jag:
  • Träffa Marcus och inse hur mycket man kan sakna sina vänner
  • Dela på en flaska rödvin med Tobbelainen
  • Skratta åt Anders och Cedrik, som kramar mig för att få känna bröst
  • Misstänka att en gammal flamma kanske fortfarande är intresserad =/
  • Spela världens sämsta flipperomgång på Bergs (Don't drink and flipper!)
  • Läsa mellan raderna i en konversation och tycka mig förstå metaforerna...
  • Pussas. Massor. Jättemycket. Mest, skulle man kunna säga. ^-^
Idag har jag:
  • Vaknat i en varm och trygg famn (och pussats såklart!!)
  • Skrattat åt en snarkande amerikanare på schäslongen
  • Insett att jag har blåmärken överallt och en bula i pannan :(
  • Planerat in en resa till Rimbo för julklappsbyte med Galningarna
  • Spelat massa skön musik
  • Tyckt att vädret ofta speglar mitt humör och inte tvärtom
  • Bestämt med P att ses i mellandagarna :)
... sade jag att jag har pussats? *glad*

Inga kommentarer: